قوانین و سیاست حریم خصوصی
قوانین و سیاست حریم خصوصی
فروشگاه تخصصی لپ تاپ و موبایل سِوِن
ثبت نام کاربران و ایجاد پروفایل کاربری ، خرید از سایت سون استوک و ساخت پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه تخصصی لپ تاپ و موبایل سِوِن است ، پس این قوانین را به دقت مطالعه بفرمائید.
- قوانین عمومی
در صورتی که تغییراتی اعم از حذف بند یا اضافه شدن بندی در قوانین و سیاست های سایت ، رویهها و سرویسها در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و کاربران ملزم به رعایت این قوانین میباشند. - تعریف مشتری یا کاربر جدید
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سون استوک اقدام می کند. - سیاستهای رعایت حریم شخصی
سون استوک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. همچنین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با خرید و ثبت نام در سایت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.7Stok.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز شماره های ثبت شده در بخش “تماس با ما” با شما تماس نمیگیریم.
وب سایت فروشگاه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.7Stok.ir ندارد.
آدرس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام فروشگاه در پایین صفحه آمده و غیر از آن هیچ پیج یا کانالی مورد تایید فروشگاه نیست.
کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش “تماس با ما” استفاده کنند. - ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
فروشگاه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
فروشگاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، کدپستی و پلاک و واحد، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، حداکثر تا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش، با ارسال پیامک مشخصات سازمان موردنظر به شماره 09359207485، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور اقدام کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد. - خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. - شرایط ارسال پرسش یا پاسخ
برای پیگیری یا سوال درباره سفارش با امور مشتریان فروشگاه ( شماره تلفن 07144524112 ) تماس بگیرید.
همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس info@7stok.ir ارسال کنید. - محتوا
فروشگاه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.
لازم به ذکر است فروشگاه تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
وب سایت فروشگاه هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت فروشگاه تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
کلیه محتویات سایت فروشگاه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فروشگاه تعلق دارد.© - سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. همچنین کلیه تخفیفات ارائه شده، تخفیفات واقعی با توجه به قیمت روز کالاها می باشد، همچنین امکان دارد در مرحله نهایی قیمت اعلامی با قیمت پرداختی شما تفاوت داشته باشد ( کاهش قیمت یا افزایش قیمت ) .
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
قیمت کلیه محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت میکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود. - نمایندگی
فروشگاه در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه اطلاع دهید. - قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد. فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید. - تامین موجودی و ارسال
ما تمام تلاش خود را برای تامین موجودی کالای درخواستی شما و ارسال در اولین زمان ممکن را خواهیم کرد، لذا بایستی شما هم با صبر و شکیبایی ما را در این امر یاری بفرمائید گاها تامین موجودی کالا از 1 تا 12 روز کاری زمان نیاز دارد تا کالا توسط مجموعه تهیه و برای مشتری ارسال گردد، همچنین در هر مرحله کارشناسان شما را از روند کار توسط پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی آگاه خواهند کرد.
مهلت تعویض ، تست و گارانتی
با توجه به اینکه فروشگاه سون استوک تحت هیچ شرایطی اقدام به فروش کالای آکبند بدون گارانتی نخواهد نمود،کلیه کالاهای آکبند دارای گارانتی از شرکت های معتبر داخل کشور می باشند ،در مورد کالاهای دست دوم ، کلیه کالاها تمام تست های لازم سخت افزاری و نرم افزاری را قبل از خرید توسط کارشناسان فنی پشت سر میگذارند. و تمامی کالاهای عرضه شده دارای کارکرد و کیفیت بوده و از لحاظ ظاهری و بدنه با کمترین خط و خش و ضربه خوردگی ( گرید A ) میباشند. لذا در مورد کیفیت محصول در صفحه محصول درج شده است با این حال چون کالای خریداری شده، کالای دست دوم میباشد، همه دستگاه ها مهلت تست دارند( 24 ساعت ) . به این ترتیب که اگر در این مدت زمان تست به مشکلی برخورد نموده که ما در تست ها متوجه نشده ایم بخش خدمات پس از فروش سون استوک در اسرع وقت مشکل بوجود آمده را برطرف خواهند نمود.مثلا اگر شارژر ، باتری ، هارد ،رم ، درایو نوری ، و … به مشکل خورد ، قطعه مورد نظر با قطعه نو جایگزین یا تعویض خواهد شد .
تمامی موارد بر عهده شرکت گارانتی کننده کالا میباشد و مجموعه سِوِن هیچ گونه تعهدی نسبت به موارد پیش آمده ندارد.
تعویض و استرداد کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه سون استوک بوده و خواهد بود که در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
اقلامی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه سون استوک همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 10 روز ضمانت تعویض نیستند.
- در صورتیکه کالای دریافتی و ارسال شده با مشخصات کالای خریداری شده مطابقت نداشته باشد .و در کمتر از 48 ساعت پس از تحویل کالا مراتب به بخش فروش سون استوک از طریق شماره تماس 09359207485 – 07144524112 اطلاع داده شود ، کالا مورد نظر بدون قید و شرط مرجوع میگردد.
- اگر کالای اکبند خریداری شده مشکل داشته باشد به شرکت گارانتی کننده برای رفع مشکل ارسال و در صورتیکه مشکل سخت افزاری تشخیص داده شود کالا بدون قید و شرط تعویض میگردد – اگر کالای خریداری شده دست دوم بوده و دارای مشکل سخت افزاری غیر قابل تعمیر بوده و یا مادربورد – صفحه نمایشگر مشکل داشته باشد در مدت زمان مهلت تست کالای خریداری شده بدون قید و شرط مرجوع خواهد شد. اگر مشکل جزئی نرم افزاری باشد بخش خدمات پس از فروش سون استوک در اسرع وقت مشکل بوجود آمده را برطرف خواهند نمود.مثلا اگر شارژر ، باتری ، هارد ،رم ، درایو نوری دستگاه به مشکل خورد ،قطعه مورد نظر با قطعه نو جایگزین یا تعویض خواهد شد . و پس از آن مهلت تست مجدد در نظر گرفته خواهد شد.
توجه:کلیه اقدامات در سون استوک برای این انجام گرفته که شما با اطمینان خرید نمایید،و هیچ نگرانی از بابت دستگاه خریداری شده نداشته باشید.
در مورد کالای دیجیتال دست دوم سون استوک کیفیت دستگاه از لحاظ ظاهری و فنی را تایید نموده،اما انتخاب دستگاه با شماست پس در انتخاب خود قبل از خرید دقت نمایید.
توجه : در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سون استوک بازگردانده شود.
شرایط و ضوابط گارانتی
گارانتی محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه یا کپی یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور سیستم، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات ما دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
موارد ابطال گارانتی
1. -صدمات ناشی از ،خراشیدگی ، ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ،آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق ،رعد و برق و حوادث طبیعی
2. استهلاک تدریجی قطعه معیوب از قبیل سایش و رنگ رفتگی
3. هرگونه تغییر یا دستکاری کارت گارانتی، هولوگرام
4. اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر
5.سیاست شرکت گارانتی کننده کالا بر تمامی موارد بالا اولویت دارد.
6.میتوانید از خدمت گارانتی محصولات دیجیتال توسط مجموعه لپ تاپ سون بهره مند شوید .